Zwroty i reklamacje

Reklamacje

1. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie posiadają gwarancje producentów.

2. Wszystkie produkty w trakcie przygotowania do wysyłki są sprawdzane przez pracownika Sklepu pod względem zgodności z zamówieniem oraz stanem produktu.

3. W przypadku stwierdzenia wad Towaru, Klient może złożyć reklamację do Sprzedającego, przesyłając ją drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej: sklep@eukana.pl lub listownie na adres: Eukana A.Aluk-Rowiński P.Matijczak Spółka Jawna 59-220 Legnica, ul. Nowodworska 66, lub też bezpośrednio na adres gwaranta wskazany w dołączonym do Towaru dokumencie gwarancyjnym, o ile objęcie Towaru gwarancją producenta wynika z dokumentu gwarancji lub informacji zawartych na opakowaniu Towaru.

4. Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości towaru lub terminu jego przydatności do spożycia.

5. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia transakcji wraz z numerem zamówienia, np. paragon, fakturę, wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą a także zdjęcie reklamowanego towaru wraz z opisem przyczyny reklamacji.

6. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

9. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na wolny od wad, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe (wyczerpanie zapasów), sklep zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny produkt, o podobnych cechach użytkowych, zgodnie z żądaniami Kupującego.

Pobierz wzór reklamacji towaru

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy Klient ma kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru.

Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Jak dokonać zwrotu produktu?:

Zakupiony towar wraz z dowodem zakupu należy odesłać na adres Sprzedającego Eukana A.Aluk-Rowiński P.Matijczak Spółka Jawna 59-220 Legnica, ul. Nowodworska 66.

W przypadku odstąpienia od umowy koszt przesyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący.

Do przesyłki należy dołączyć wypełnione pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W terminie 7 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Sprzedawca zwróci należność za odesłane towary.

W przypadku otwarcia opakowania zwracanego produktu, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.

Pobierz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość